Podmínky

I. Obchodní podmínky

II. Reklamační řád

III. Pravidla ochrany soukromí 

Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou osobou – kupujícím, vzniklé v souvislosti s nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané prostřednictvím internetového obchodu SEMOIA.

  1. Internetový obchod provozuje:
    Mgr. Michaela Steinhauser, Ph.D.
    IČO: 03451933
    Sídlo: Bohuslava Martinů 159, 602 00 Brno, Česká republika
    Telefon: +420 605 402 952
    E-mail: info@semoia.cz
    (dále jen "prodávající").

  1. Prodávající není plátcem DPH.
  2. Znění obchodních podmínek může prodávající jednostranně měnit. Nová verze obchodních podmínek je vždy zveřejněna na webových stránkách internetového obchodu a použije se pro objednávky uzavřené po datu její účinnosti.

II. Uzavření kupní smlouvy

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná v internetovém obchodě má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  2. Objednávku provádí kupující vyplněním objednávkového formuláře na webu e-shopu. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.
  3. Kupující je povinen uvést při objednávce správné a pravdivé údaje. Prodávající není odpovědný za škody vzniklé uvedením nesprávných nebo neúplných údajů.

III. Cena zboží a platební podmínky

  1. Cena zboží je uvedena včetně všech daní a poplatků. Prodávající není plátcem DPH.
  2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží může kupující uhradit následujícími způsoby:
    • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího,
    • platební kartou prostřednictvím platební brány,
    • dobírkou při doručení (pokud je nabízena).
  3. Prodávající je oprávněn požadovat zaplacení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu.

IV. Dodací podmínky

  1. Zboží je kupujícímu dodáváno na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
  2. Náklady na dodání zboží jsou kupujícímu sděleny před odesláním objednávky a tvoří součást celkové kupní ceny.
  3. Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a v případě jakýchkoliv závad je ihned oznámit dopravci.

V. Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Pokud vám dodané zboží nevyhovuje, můžete ho nepoužité, v původním stavu, vrátit.
  2. Pro odstoupení od smlouvy může kupující použít formulář, který tvoří přílohu těchto obchodních podmínek - níže ke stažení nebo do balíčku vložte papír, kde napíšete číslo objednávky.
  3. V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží na adresu sídla prodávajícího nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Náklady spojené s vrácením zboží nese kupující. Zboží odešlete doporučeně na adresu: "Michaela Steinhauser, Bohuslava Martinů 159, Brno 60200 (Zásilku neposílejte na dobírku).
  4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí, nebo prokáže, že zboží odeslal zpět způsobem a ve stavu odůvodňujícím vrácení přijatých peněžních prostředků. 

  5. Peníze budou zákazníkovi vráceny stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba.
    Pokud byla objednávka zaplacena platební kartou, částka bude vrácena zpět na stejnou kartu.
    V případě platby bankovním převodem bude částka vrácena na stejný účet, ze kterého byla úhrada odeslána.
    Pokud byla objednávka zaplacena na dobírku, bude nutné, aby zákazník poskytl číslo svého bankovního účtu, na který mu bude částka vrácena.

  6. Kupující bere na vědomí, že podle § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy mimo jiné:
    • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze,
    • o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným,
    • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. otevřená kosmetika).

VI. Přeprava a dodání zboží

  1. Způsob dodání si kupující zvolí při objednávce. Možnosti dodání jsou uvedeny v internetovém obchodě.
  2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím zboží od dopravce.

VII. Práva z vadného plnění (Reklamace)

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady zboží se řídí platnými právními předpisy (zejména § 1914 a násl. občanského zákoníku).
  2. Reklamační řád prodávajícího je zveřejněn samostatně na webových stránkách internetového obchodu a tvoří nedílnou součást těchto obchodních podmínek.

VIII. Ochrana osobních údajů

  1. Ochranu osobních údajů kupujícího upravuje samostatný dokument Podmínky ochrany osobních údajů (GDPR), zveřejněný v internetovém obchodě.

IX. Závěrečná ustanovení

  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany sjednávají, že se vztah řídí českým právem.
  2. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs.

  4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.
  5. Tyto obchodní podmínky jsou účinné dnem zveřejnění na webových stránkách internetového obchodu.

V Brně dne 18.8.2025

Mgr. Michaela Steinhauser, Ph.D.


Reklamační řád

Mrzí nás, že něco nefunguje, jak má. Záruční doba je u nás 2 roky a reklamace řešíme vždy férově a bez zbytečných průtahů.

Ideálně nám vždy napište nám na info@semoia.cz. Přiložte číslo objednávky, stručný popis vady a fotku vady výrobku.

Místo a způsob reklamace
Reklamaci lze uplatnit:

  • e-mailem na info@semoia.cz,
  • adresa pro zasílání zboží: Michaela Steinhauser, Bohuslava Martinů 159, 602 00 Brno.

Obsah reklamace
Kupující uvede důvod reklamace, požadovaný způsob vyřízení a doloží doklad o koupi.

Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se strany nedohodnou jinak.

Možnosti vyřízení
Kupující může požadovat: výměnu, přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy.

Máte dotazy k výměně nebo vrácení zboží? Napište nám a společně najdeme nejlepší řešení.

V Brně dne 18.8.2025

Mgr. Michaela Steinhauser, Ph.D.


Pravidla ochrany soukromí


Informace o zpracování osobních údajů podle článku 13 GDPR

I. Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen "GDPR") je
Mgr. Michaela Steinhauser, Ph.D., IČO: 03451933, se sídlem Bohuslava Martinů 159, 602 00 Brno, Česká republika (dále jen "správce").

Kontaktní údaje správce:

  • adresa: Bohuslava Martinů 159, 602 00 Brno
  • e-mail: info@semoia.cz

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě.

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje, které mu poskytnete, nebo které získá na základě plnění Vaší objednávky.
Zpracovává zejména Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

III. Zákonný důvod a účel zpracování

Zákonným důvodem zpracování je:

  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).

Účelem zpracování je:

  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu,
  • zasílání obchodních sdělení a provádění dalších marketingových aktivit.

Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování dle čl. 22 GDPR.

IV. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje:

  • po dobu nezbytnou k plnění práv a povinností ze smluvního vztahu a uplatňování nároků z těchto vztahů (maximálně 15 let od ukončení smluvního vztahu),
  • po uplynutí doby uchovávání budou osobní údaje vymazány.

V. Příjemci osobních údajů

Příjemci osobních údajů jsou:

  • osoby podílející se na dodání zboží/služeb a realizaci plateb,
  • poskytovatelé služeb souvisejících s provozem e-shopu (např. Webnode),
  • účetní a daňoví poradci.

Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje mimo EU nebo mezinárodní organizaci.

VI. Vaše práva

Za podmínek GDPR máte právo:

  • na přístup ke svým osobním údajům (čl. 15 GDPR),
  • na opravu osobních údajů (čl. 16 GDPR) nebo omezení zpracování (čl. 18 GDPR),
  • na výmaz osobních údajů (čl. 17 GDPR),
  • vznést námitku proti zpracování (čl. 21 GDPR),
  • na přenositelnost údajů (čl. 20 GDPR),
  • odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů (pokud byl dán).

Pokud se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

Správce přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů (zaheslovaná datová úložiště, šifrování).
K osobním údajům mají přístup pouze osoby pověřené správcem.

VIII. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky prostřednictvím e-shopu potvrzujete, že jste seznámen/a s těmito podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi zveřejní na svých webových stránkách a případně Vám ji zašle na Váš e-mail.

V Brně dne 18.8.2025

Mgr. Michaela Steinhauser, Ph.D.